نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
نقل و انتقالات ژانویه (1): دارمیان یا دی شیلیو؟

نقل و انتقالات ژانویه (1): دارمیان یا دی شیلیو؟

تا باز شدن پنجره ی نقل و انتقالات زمستانی زمان زیادی مانده است اما اخبار و شایعات در این زمینه از همین حالا شروع شده است. 

بعد از پیوستن دنی آلوز به یوونتوس، شایعات زیادی در مورد لیختشنایدر مطرح شد و با نهایی شدن انتقال کوادرادو به یووه، و کمتر شدن فرصت بازی برای لیختشنایدر، این حواشی به اوج خود رسید. در این میان، به نظر می رسد علاقه ی سران اینتر برای به خدمت گرفتن لیختشنایدر جدی است. با وجود علاقه ی لیختشنایدر به بازنشستگی در یووه، کارشناسان انتقال او به اینترمیلان را غیر ممکن ندانسته و به طبع از گزینه های یووه برای جایگزینی وی نیز سخن گفته اند.

 

طبق اخبار منتشر شده در رسانه های ایتالیایی

 

یوونتوس در ژانویه خرید های دیگری خواهد داشت و با توجه به انتقال احتمالی لیختشنایدر به اینتر، دارمیان و یا دی شیلیو جایگزین های احتمالی وی خواهند بود. هر چند با توجه به تأمین بودجه ی 85 میلیون یوروی برای تیم میلان توسط چینی ها برای پنجره ی ژانویه، و عدم علاقه ی قبلی میلان برای فروش دی شیلیو، جذب وی به نظر سخت تر می باشد.

 

فرانس پرس نیز گزارش داد

 

با توجه به علاقه ی منچستر برای به خدمت گرفتن فابینیو از موناکو، به نظر مورینیو با فروش دارمیان در ژانویه موافق خواهد کرد و مقصد احتمالی این بازیکن 26 ساله، یوونتوس و یا اینترمیلان خواهد بود.

 

البته طبق گزارش کالچو مرکاتو

 

ممکن است یوونتوس علاوه بر خرید دارمیان، برای خرید دی شیلیو به عنوان جایگزین آساموا که درگیر بازی های ملی در آفریقا خواهد شد نیز اقدام کند.

 

در هر صورت آنچه مشخص است، وابستگی تمامی این احتمالات به یکدیگر است! هر چند تا ژانویه راه زیادی مانده است و به طبع ممکن است هر روز، اخباری نقیض اخبار روز گذشته منتشر شود. باید دید...


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حمیدرضا شمس
حمیدرضا شمس«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: